Συχνές ερωτήσεις

Οι απαντήσεις που χρειάζεστε

Για να σας βοηθήσουμε καλύτερα, έχουμε συγκεντρώσει τις πιο συχνές ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας και λύσεις σε κοινά θέματα. Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Υποστήριξη Τουριστικών Επιχειρήσεων (HO.M.S.)

1Τι είδη υπηρεσιών υποστήριξης προσφέρετε;

Υπηρεσίες On Demand (δεν απαιτούν υπογραφή συμβολαίου) & Υπηρεσίες Διαχείρισης Κρατήσεων (απαιτεί υπογραφή συμβολαίου).

2Ποια είδη επιχειρήσεων αναλαμβάνετε;

Ξενοδοχειακές μονάδες, ii. Καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης (AirBNB)

3Πώς διαφέρουν οι δικές σας υπηρεσίες από αυτές των ανταγωνιστών σας;

Το HO.M.S. προσφέρει το πλησιέστερο σε End-To-End εξατομικευμένες υπηρεσίες, στον συντομότερο δυνατό χρόνο και σε ανταγωνιστικές τιμές.

4Πώς κοστολογούνται οι υπηρεσίες σας;

Οι On Demand υπηρεσίες ανάγονται σε τιμοκατάλογο με συγκεκριμένο εύρος τιμών καθέκαστη. Οι Υπηρεσίες Διαχείρισης Κρατήσεων λειτουργούν με ποσοστό επί των κρατήσεων.

5Ποιες είναι οι αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής;

i. Τραπεζικό έμβασμα,
ii. Μετρητά (έως 499,00€),
iii. Online μέσω iris (έως 500,00€)

Ψηφιακή υποστήριξη

1Τι είδους ψηφιακές υπηρεσίες προσφέρετε;

Προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα ψηφιακών υπηρεσιών, όπως μηχανογράφηση, ηλεκτρονική τιμολόγηση, δημιουργία ιστοσελίδων, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνικά κέντρα και ψηφιακές κάρτες εργασίας.

2Πώς μπορεί η μηχανογράφηση να βοηθήσει την επιχείρησή μου;

Η μηχανογράφηση αυξάνει την αποδοτικότητα, μειώνει τα κόστη και βελτιώνει την ακρίβεια στις επιχειρηματικές διαδικασίες μέσω αυτοματισμού και ψηφιακής διαχείρισης δεδομένων.

3Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης;

Η υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης περιλαμβάνει την έκδοση, αποστολή και αρχειοθέτηση τιμολογίων σε ψηφιακή μορφή, εξασφαλίζοντας ταχύτητα και ακρίβεια στις συναλλαγές σας.

4Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία τηλεφωνικών κέντρων;

Η υπηρεσία τηλεφωνικών κέντρων περιλαμβάνει την εγκατάσταση και διαχείριση προηγμένων τηλεφωνικών συστημάτων, εξασφαλίζοντας καλύτερη επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών.

5Πώς λειτουργεί η ψηφιακή κάρτα εργασίας;

Η ψηφιακή κάρτα εργασίας επιτρέπει την καταγραφή και παρακολούθηση του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων, διευκολύνοντας τη διαχείριση του προσωπικού και τη συμμόρφωση με τις νομοθετικές απαιτήσεις.

 

6Πώς μπορεί η δημιουργία μιας ιστοσελίδας να ωφελήσει την επιχείρησή μου;

Μια επαγγελματική ιστοσελίδα ενισχύει την online παρουσία σας, προσελκύει νέους πελάτες και παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

1Τι υπηρεσίες Marketing προσφέρετε;

Προωθήσεις μέσω Social Media, SEO.

2Διαχειρίζεστε όλες τις πλατφόρμες Social Media;

Οι πλατφόρμες που αναλαμβάνουμε είναι οι παρακάτω:
i. LinkedIn,
ii. Facebook,
iii. Instagram,
iv. Google Business

3Πώς αποδεικνύετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας Marketing που αναλαμβάνετε;

Παρουσιάζουμε metrics (στατιστικά δεδομένα) που υποστηρίζουν τα αποτελέσματά μας.

4Παρέχετε απλώς συμβουλές ανάπτυξης δημοτικότητας;

Σαφώς! Η ομάδα των ειδικών μας παρέχει εξατομικευμένες λύσεις για τις αξιοσέβαστες ανάγκες των πελατών της.